زمستان بازار توافق روسیه میلیون آمریکا

زمستان: بازار توافق روسیه میلیون آمریکا اخبار اقتصادی و بازرگانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی عوض کردن رییس شرکت برنامه و بودجه گمانه‌زنی رسانه‌ای است / محمد باقر نوبخت

رییس شرکت برنامه و بودجه احتمال عوض کردن در ریاست این شرکت را گمانه‌زنی رسانه‌ای‌ خواند. 

عوض کردن رییس شرکت برنامه و بودجه گمانه‌زنی رسانه‌ای است / محمد باقر نوبخت

محمد باقر نوبخت: عوض کردن رییس شرکت برنامه و بودجه گمانه زنی رسانه ای است

عبارات مهم : برنامه

رییس شرکت برنامه و بودجه احتمال عوض کردن در ریاست این شرکت را گمانه زنی رسانه ای خواند.

به گزارش ایسنا، محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به محورهای مهم جلسه امروز هیئت دولت گفت: امروز تصویب کردیم که همه زارعین عزیزی که در حوادث طبیعی و غیر مترقبه دچار خسارت شدند تا دو سال همه وام هاشان تمهیل شود و شرکت برنامه و بودجه موظف شد که اصل و سود و همچنین همه جرائمی که به تاخیر و تعویق دوساله مربوط می شود و مابه التفاوت سود آن را پرداخت کند.

وی افزود: مسئله انتقال بعضی واحدها از مرکز به حاشیه و نیز اینکه کارت بازرگانی که صادر می شود به صورت تخصصی راجع به اش عمل شود و اینکه یک نفر نتواند از کارت بازرگانی دیگری استفاده کند تا نظمی به کار تجارت در کشور داده شود و در ارتباط با کم کردن آسیب های اجتماعی مقرر شد که حداقل هشتاد میلیارد تومان را جهت تجهیز اردوگاه هایی که به عنوان کمپ می توان معتادان را در آن درمان کرد تخصیص داده شده است دهیم.

عوض کردن رییس شرکت برنامه و بودجه گمانه‌زنی رسانه‌ای است / محمد باقر نوبخت

سخنگوی دولت در پاسخ به این پرسش که ما به التفاوت زیاد کردن حقوق چه وقت پرداخت می شود، گفت: از سه ماهه قبل در حساب همه وزارتخانه ها بود در دو ماه اول با توجه به اینکه این زیاد کردن باید به صورت پلکانی عمل می شد مقرر بود که یک استفسار از مجلس انجام شود که انجام شد و در اعمال این اصلاحات براساس تفسیر مجلس باید احکام همکاران ما در دستگاه های اداری اصلاح می شد که امیدوارم انجام شده است باشد؛ آیا که آنچه مهم است تامین اعتبار و پرداخت این ها به دستگاه هاست که انجام شده است و من از همه دستگاه های دولتی انتظار دارم که اگر تا به حال به هر دلیلی اصلاح احکام را انجام نداده اند، سریعا ظرف چند روز انجام دهند تا ما جهت پرداخت حقوق تیرماه این زیاد کردن سنواتی را که پرداخت نشده بود را پرداخت کنیم.

نوبخت در پاسخ به این پرسش که جهت کم کردن هزینه سفرهای خارجی اعضاء هیات دولت چه برنامه ای دارد، گفت: فراتر از مصادیقی که مدیر جمهور بیان کردند جهت صرفه جویی در هزینه های جاری و عمرانی الزام داریم و با توجه به اینکه احتمال کم کردن منابع ارزی یا ریالی ما در آینده وجود دارد، باید جهت عدم تحقق منابع بودجه های اضطراری داشته باشیم. به این جهت الان دو بودجه اضطراری با مقادیری از صادرات تهیه کردیم و این موارد در شورای هماهنگی اقتصادی سه قوه به وسیله شرکت برنامه و بودجه مطرح خواهد شد.

رییس شرکت برنامه و بودجه احتمال عوض کردن در ریاست این شرکت را گمانه‌زنی رسانه‌ای‌ خواند. 

وی افزود: همین که وزارت صنعت و بانک مرکزی موظف شدند کسانی که ارز 4200 دریافت می کنند اسامی ارزش اعلام شود تا جامعه بداند که چه کالایی با ارز 4200 تومانی وارد می شود گامی در جهت براق سازی است.

نوبخت در پاسخ به این پرسش که عنوان دیدار واعظی با قالیباف و احتمال معاون اول شدن وی تا چه حد صحت دارد، گفت: قرار نیست که ما به همه شایعاتی که مطرح می شود پاسخ دهیم مگر اینکه کار و امور را تعطیل کنیم و به تکذیب این موارد مشغول شویم. البته رییس جمهور متناسب با ضرورت ها تغییراتی می دهند منتها موضوعی که الان در رسانه ها مطرح می شود گمانه زنی های رسانه ای هست. تغییرات به وقتش صورت می گیرد.

رییس شرکت برنامه و بودجه احتمال عوض کردن در ریاست این شرکت را گمانه زنی رسانه ای خواند و گفت: در مورد اختلاف بین وزرا، این هم صحبت های رسانه ای هست، کار وزارت ارتباطات و صنعت تفاوت دارد همه ارزهای انتشار یافته به وسیله لیست بانک مرکزی فصل الخطاب است.

عوض کردن رییس شرکت برنامه و بودجه گمانه‌زنی رسانه‌ای است / محمد باقر نوبخت

واژه های کلیدی: برنامه | دستگاه | رسانه ای | رسانه ها | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار